
|
D'Owner! ![]() Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile. Tagboard! ![]() Credits!
| ish!!! errr... benci aku dengan laptop aku nih lha!!! rasa nak hempas je laptop nih!!! tetiba pulak ade msalah dah lha baru hantar services tuh pon ade mslh ke! klau aku kaya dh lama aku hempuk laptop nih lepas tuh belik baru! senang cerita tapi aku tak ade duit so tak boleh lha buat mcm tuh ,, |